Linn

 
Mitt namn är Linn, jag är 19 år och bor i Göteborg. Är såkallat skilsmässobarn, så jag bor både i villa samt en lägenhet i stan. Tillskillnad från Mathilda så har inte jag backpackat tidigare (förutom mellan mina två hem haha), eller rest runt i Asien heller för den delen. Thailand har jag dock besökt en gång tidigare med min familj och jag har besökt en del länder i Europa! 
 
Jag och Mathilda gick i samma klass, så även jag läste samhäll/media på Munkebäcksgymnasiet. Tog studenten gjorde vi somsagt i våras, vilket var världens bästa dag. Den slog alla förväntningar x1000. Efter studenten valde jag dock att köra en säsong på Smögen så jag flyttade hemifrån ett litet tag kan man säga och var borta i ca 3 månader. Levde livet och jobbade i princip varje dag. Idag jobbar jag som säljare/butiksbiträde i Göteborg, vilket jag trivs hur bra som helst med. 
Nu är det dock dags att ta en paus från vardagen och byta kyla, jobb och rutiner mot  värme, palmer och oförglömliga minnen! 
 
Mål med resan? 
Se massa nytt, upptäcka länderna, träffa nya människor, leva livet och njuta av att vara borta från det vanliga svensson svensson livet. 
 
Hur länge ska du vara borta?
Inte helt 100 än så vi får se :)
 
Vilka länder ska du besöka?
Thailand, Laos, Kambodja och Vietnam om vi följer planerna helt. 
 
Vilka länder har du varit i innan?
Norge, Danmark, Spanien, Cypern, Grekland, Turkiet, Tunisien, Egypten och Thailand (okej insåg att jag inte alls varit i en hel del av europa...)
 


Kommentarer



Namn:
Kom ihåg uppgifter
Mail (ej synlig):

URL: